Co obejmuje ubezpieczenie?

Rodzaj zdarzenia

Pakiet

ProviŻycie


(ubezpieczenie dla Ciebie)
Pakiet

ProviŻycie Premium


(ubezpieczenie dla Ciebie)

Śmierć

12 000 zł

30 000 zł

Poważne zachorowanie

8000 zł

30 000 zł

Diagnoza nowotworu złośliwego

Typ I – 15 000 zł
Typ II – 1500 zł

Typ I – 35 000 zł
Typ II – 3500 zł

Diagnoza nowotworu przedinwazyjnego

1500 zł

3500 zł

Usługi assistance medycznego

check
(zgodnie z regulaminem usług assistance medycznego)
check
(zgodnie z regulaminem usług assistance medycznego)

Szczegółowe informacje, sumy ubezpieczenia oraz wykaz nowotworów typu I i II znajdują się w OWU oraz Załączniku do OWU. Provident Polska SA jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A.

Co warto wiedzieć o ubezpieczeniu

ProviŻycie i ProviŻycie Premium

1

Wiek

Z ubezpieczenia może
skorzystać każdy, kto mieszka
w Polsce i nie ukończył 75. roku życia oraz
nie ukończył 75. roku życia w trakcie trwania ubezpieczenia.

2

Wsparcie finansowe

Osoba zawierająca umowę
ubezpieczenia powinna złożyć
oświadczenie o stanie zdrowia.

3

Płatność składki

Składka jest opłacana
z góry za cały okres ochrony.

Jak długo trwa
ochrona?

W przypadku opłacenia składki za pośrednictwem agenta okres ubezpieczenia to 12, 18 lub 24 miesiące. W przypadku opłacenia składki przelewem bezpośrednio na rachunek TU, okres ubezpieczenia to 12 miesięcy. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się dzień po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia*.

Możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia bez zawierania umowy pożyczki.

Pakiet Antyrak

Zawarcie umowy ubezpieczenia

dzień 0.

14. dzień

Początek ochrony z tytułu zdarzeń medycznych

1. dzień

Początek ochrony z tytułu śmierci, nieszczęśliwych wypadków, Pobytu na oddziale intensywnej opieki medycznej (OIOM/OIT)

30. dzień

Początek ochrony z tytułu poważnego zachorowania, diagnozy nowotworu przedinwazyjnego lub złośliwego oraz świadczeń assistance medycznego

Koniec ochrony ubezpieczen-
iowej

* Szczegółowe informacje znajdują się w OWU dla Klientów Providenta.

Ile kosztuje ubezpieczenie?

Pakiet

ProviŻycie

42 zł

wysokość stawki
miesięcznej

Pakiet

ProviŻycie Premium

100 zł

wysokość stawki
miesięcznej

i

Wysokość składki zależy od okresu ubezpieczenia, na jaki jest zawierana umowa ubezpieczenia, oraz wybranego ubezpieczenia i jest obliczana na podstawie powyższych stawek. Składka jest płatna jednorazowo w zależności od okresu ochrony ubezpieczeniowej.

Jak skorzystać
z ubezpieczenia?

Upewnij się, że zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Można to sprawdzić we Wnioskopolisie,
w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) albo dzwoniąc na infolinię UNIQA 22 599 95 22.

(Dokumenty do pobrania poniżej)

1

Wypełnij wniosek online
o wypłatę świadczenia
lub wypełnij wniosek papierowy, który znajduje się w Ogólnych
Warunkach Ubezpieczenia

(Dokument do pobrania poniżej)

chevron
2

Wyślij wniosek oraz
niezbędne dokumenty

do: UNIQA TUnŻ S.A, ul.
Chłodna 51, 00-867
Warszawa, z dopiskiem:
Obszar Bancassurance.

(Nie dotyczy wniosku online)

chevron
3

Po rozpatrzeniu wniosku
UNIQA podejmie decyzję
dotyczącą świadczenia.

i

Chcesz skorzystać ze świadczeń assistance medycznego?
Zadzwoń pod numer 22 575 95 97
(Całodobowa infolinia medyczna 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Informacja dotycząca
agenta ubezpieczeniowego

  1. Agent ubezpieczeniowy Provident Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4a (00-189), dalej: Provident Polska

  2. Provident Polska działa jako agent ubezpieczeniowy i wykonuje czynności agencyjne na rzecz i w imieniu następujących zakładów ubezpieczeń:

    1. UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;

    2. UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;

    3. Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162.

  3. Provident Polska wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11235060/A. Rejestr dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/. Wpis do rejestru agentów można sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Komisji Nadzoru Finansowego pod adres https://rpu.knf.gov.pl/ i wpisując wymagane dane, tj. numer wpisu oraz nazwę agenta.



  4. W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia, na podstawie zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń umów agencyjnych Provident Polska otrzymuje od ww. zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie na zasadach określonych w umowie agencyjnej, którego otrzymanie uzależnione jest od wskaźników wskazanych w umowie agencyjnej.

  5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wniesienia skargi oraz możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w sposób określony właściwymi przepisami prawa, między innymi poprzez:


    1. podjęcie próby rozstrzygnięcia ewentualnego sporu w drodze mediacji do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta lub organizacji konsumenckich, w tym Federacji Konsumentów (poprzez zwrócenie się do tych podmiotów z wnioskiem o podjęcie postępowania mediacyjnego);

    2. skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (zgodnie z art. 36 lub 37 ustawy o Inspekcji Handlowej) poprzez przesłanie wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej;

    3. wystąpienie z wnioskiem do Rzecznika Finansowego w celu rozpatrzenia sprawy lub przeprowadzenia postępowania polubownego zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.


    lub w sposób wskazany przez Towarzystwo w umowie ubezpieczenia zawieranej z Klientem.



    Reklamacje można składać w następujący sposób:

    1. w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.:

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 22 599 95 22 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w jednostce odpowiednio UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.;

      2. w formie elektronicznej poprzez formularz na stronie uniqa.pl/reklamacje;

      3. w formie pisemnej – osobiście w siedzibie odpowiednio UNIQA TU S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa lub UNIQA TUnŻ S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa albo drogą pocztową na ten adres, z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie. 1) ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      4. ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      5. w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      6. w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

    2. w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      2. ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna; w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      3. w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

    3. w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi klient ma prawo składać bezpośrednio u agenta ubezpieczeniowego:

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 320 49 55 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      2. w postaci elektronicznej na adres e-mail: bok@provident.pl;

      3. w formie pisemnej – drogą pocztową na adres Provident Polska S.A. ul. Inflancka 4a, 00-189 Warszawa.

  6. Provident Polska nie posiada akcji ani udziałów żadnego zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu ani też żaden zakład ubezpieczeń nie posiada akcji/ udziałów Provident Polska uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/ zgromadzeniu wspólników.

Informacja dotycząca agenta ubezpieczeniowego Informacja dotycząca agenta ubezpieczeniowego

Jak się ubezpieczyć?
To proste!

phone

Skontaktuj się ze swoim Doradcą Klienta

callcenter

Skontaktuj się z naszą Infolinią: 600 400 118

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora