Co obejmuje ubezpieczenie?
Rodzaj zdarzenia
Pakiet
ProviZdrowie
(ubezpieczenie dla Ciebie)
Pakiet
ProviZdrowie Plus
(ubezpieczenie dla Ciebie lub osoby bliskiej)
Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu z innego powodu niż nieszczęśliwy wypadek (np. z powodu choroby), płatne od 3 dnia pobytu
200 zł/dzień
max. 36 000 zł
200 zł/dzień
max. 36 000 zł
Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, płatne od 3 dnia pobytu
400 zł /dzień
max. 72 000 zł
400 zł /dzień
max. 72 000 zł
Pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej (OIOM/OIT), płatne od 1 dnia pobytu
200 zł/dzień
max. 6000 zł
200 zł/dzień
max. 6000 zł
Złamanie kości Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku
grupa I – 800 zł
grupa II – 2400 zł
grupa III – 8000 zł
grupa I – 800 zł
grupa II – 2400 zł
grupa III – 8000 zł
Świadczenia assistance medycznego
(zgodnie z regulaminem świadczeń assistance medycznego)
(zgodnie z regulaminem świadczeń assistance medycznego)
Szczegółowe informacje oraz sumy ubezpieczenia znajdują się w OWU. Provident Polska SA jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A.
Co warto wiedzieć o
Pakiecie ProviZdrowie/ProviZdrowie Plus
Wiek
W przypadku ProviZdrowie Plus osoba bliska powinna mieć:
Dziecko - ukończony 1. rok życia i nieukończone 18 lat
Rodzic albo partner/małżonek - ukończone
18 lat i nieukończone 75 lat
oraz mieć adres zamieszkania w Polsce.
Pobyt w szpitalu
W przypadku konieczności hospitalizacji
towarzystwo zapewni Tobie świadczenie
finansowe za każdy dzień
pobytu w szpitalu, licząc od 3. dnia pobytu.
Usługi medyczne
W razie nieoczekiwanych zdarzeń
losowych towarzystwo zapewni
organizację i pokrycie kosztów
wybranych świadczeń medycznych
Jak długo trwa
ochrona?
W przypadku opłacenia składki za pośrednictwem agenta okres ubezpieczenia to 12, 18 lub 24 miesiące. W przypadku opłacenia składki przelewem bezpośrednio na rachunek TU, okres ubezpieczenia to 12 miesięcy. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się dzień po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia*.
Możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia bez zawierania umowy pożyczki.
Zawarcie umowy ubezpieczenia
dzień 0.
14. dzień
Początek ochrony z tytułu pobytu w szpitalu z innych powodów niż NW oraz zdarzeń medycznych
1. dzień
Początek ochrony z tytułu nieszczęśliwych wypadków Początek ochrony z tytułu Pobytu na oddziale intensywnej opieki medycznej (OIOM/OIT)
Koniec ochrony ubezpieczen-
iowej
* Szczegółowe informacje znajdują się w OWU dla Klientów Providenta.
Ile kosztuje ubezpieczenie?
Pakiet
ProviZdrowie
42 zł
wysokość stawki
miesięcznej
Pakiet
ProviZdrowie Plus
66 zł
wysokość stawki
miesięcznej
(ochrona dla Ciebie i 1 osoby bliskiej, tj. dziecko, partner, małżonek albo rodzic)
Wysokość składki zależy od okresu ubezpieczenia, na jaki jest zawierana umowa ubezpieczenia, oraz wybranego ubezpieczenia i jest obliczana na podstawie powyższych stawek. Składka jest płatna jednorazowo w zależności od okresu ochrony ubezpieczeniowej.
Jak skorzystać
z ubezpieczenia?
Upewnij się, że zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Można to sprawdzić we Wnioskopolisie,
w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) albo dzwoniąc na infolinię UNIQA 22 599 95 22.
(Dokumenty do pobrania poniżej)
Wypełnij wniosek online
o wypłatę świadczenia
lub wypełnij wniosek papierowy, który znajduje się w Ogólnych
Warunkach Ubezpieczenia
(Dokument do pobrania poniżej)
Wyślij wniosek oraz
niezbędne dokumenty
do: UNIQA TU S.A, ul.
Chłodna 51, 00-867
Warszawa, z dopiskiem:
Obszar Bancassurance.
(Nie dotyczy wniosku online)
Po rozpatrzeniu wniosku
UNIQA podejmie decyzję
dotyczącą świadczenia.
Chcesz skorzystać ze świadczeń assistance medycznego?
Zadzwoń pod numer 22 575 95 97
(Całodobowa infolinia medyczna 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
Informacja dotycząca
agenta ubezpieczeniowego
-
Agent ubezpieczeniowy Provident Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4a (00-189), dalej: Provident Polska
-
Provident Polska działa jako agent ubezpieczeniowy i wykonuje czynności agencyjne na rzecz i w imieniu następujących zakładów ubezpieczeń:
-
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;
-
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;
-
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162.
-
-
Provident Polska wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11235060/A. Rejestr dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/. Wpis do rejestru agentów można sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Komisji Nadzoru Finansowego pod adres https://rpu.knf.gov.pl/ i wpisując wymagane dane, tj. numer wpisu oraz nazwę agenta.
-
W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia, na podstawie zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń umów agencyjnych Provident Polska otrzymuje od ww. zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie na zasadach określonych w umowie agencyjnej, którego otrzymanie uzależnione jest od wskaźników wskazanych w umowie agencyjnej.
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wniesienia skargi oraz możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w sposób określony właściwymi przepisami prawa, między innymi poprzez:
-
podjęcie próby rozstrzygnięcia ewentualnego sporu w drodze mediacji do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta lub organizacji konsumenckich, w tym Federacji Konsumentów (poprzez zwrócenie się do tych podmiotów z wnioskiem o podjęcie postępowania mediacyjnego);
-
skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (zgodnie z art. 36 lub 37 ustawy o Inspekcji Handlowej) poprzez przesłanie wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej;
-
wystąpienie z wnioskiem do Rzecznika Finansowego w celu rozpatrzenia sprawy lub przeprowadzenia postępowania polubownego zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.
lub w sposób wskazany przez Towarzystwo w umowie ubezpieczenia zawieranej z Klientem.
Reklamacje można składać w następujący sposób:
-
w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.:
-
ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 22 599 95 22 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w jednostce odpowiednio UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.;
-
w formie elektronicznej poprzez formularz na stronie uniqa.pl/reklamacje;
-
w formie pisemnej – osobiście w siedzibie odpowiednio UNIQA TU S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa lub UNIQA TUnŻ S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa albo drogą pocztową na ten adres, z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie. 1) ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);
-
ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;
-
w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;
-
w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.
-
w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
-
ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);
-
ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna; w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;
-
w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.
-
-
w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi klient ma prawo składać bezpośrednio u agenta ubezpieczeniowego:
-
ustnie – telefonicznie pod numerem 22 320 49 55 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);
-
w postaci elektronicznej na adres e-mail: bok@provident.pl;
-
w formie pisemnej – drogą pocztową na adres Provident Polska S.A. ul. Inflancka 4a, 00-189 Warszawa.
-
-
-
Provident Polska nie posiada akcji ani udziałów żadnego zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu ani też żaden zakład ubezpieczeń nie posiada akcji/ udziałów Provident Polska uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/ zgromadzeniu wspólników.
Jak się ubezpieczyć?
To proste!
Skontaktuj się ze swoim Doradcą Klienta
Skontaktuj się z naszą Infolinią: 600 400 118
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora