Co obejmuje ubezpieczenie?

Rodzaj zdarzenia

Pakiet

ProviZdrowie


(ubezpieczenie dla Ciebie)
Pakiet

ProviZdrowie Plus


(ubezpieczenie dla Ciebie lub osoby bliskiej)

Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu z innego powodu niż nieszczęśliwy wypadek (np. z powodu choroby), płatne od 3 dnia pobytu

200 zł/dzień
max. 36 000 zł

200 zł/dzień
max. 36 000 zł

Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, płatne od 3 dnia pobytu

400 zł /dzień
max. 72 000 zł

400 zł /dzień
max. 72 000 zł

Pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej (OIOM/OIT), płatne od 1 dnia pobytu

200 zł/dzień
max. 6000 zł

200 zł/dzień
max. 6000 zł

Złamanie kości Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku

grupa I – 800 zł
grupa II – 2400 zł
grupa III – 8000 zł

grupa I – 800 zł
grupa II – 2400 zł
grupa III – 8000 zł

Świadczenia assistance medycznego

check
(zgodnie z regulaminem świadczeń assistance medycznego)
check
(zgodnie z regulaminem świadczeń assistance medycznego)

Szczegółowe informacje oraz sumy ubezpieczenia znajdują się w OWU. Provident Polska SA jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych pod numerem RAU 11235060/A.

Co warto wiedzieć o

Pakiecie ProviZdrowie/ProviZdrowie Plus

1

Wiek

W przypadku ProviZdrowie Plus osoba bliska powinna mieć:
Dziecko - ukończony 1. rok życia i nieukończone 18 lat
Rodzic albo partner/małżonek - ukończone
18 lat i nieukończone 75 lat oraz mieć adres zamieszkania w Polsce.

chevron
2

Pobyt w szpitalu

W przypadku konieczności hospitalizacji
towarzystwo zapewni Tobie świadczenie
finansowe za każdy dzień
pobytu w szpitalu, licząc od 3. dnia pobytu.

chevron
3

Usługi medyczne

W razie nieoczekiwanych zdarzeń
losowych towarzystwo zapewni
organizację i pokrycie kosztów
wybranych świadczeń medycznych

Jak długo trwa
ochrona?

W przypadku opłacenia składki za pośrednictwem agenta okres ubezpieczenia to 12, 18 lub 24 miesiące. W przypadku opłacenia składki przelewem bezpośrednio na rachunek TU, okres ubezpieczenia to 12 miesięcy. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się dzień po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia*.

Możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia bez zawierania umowy pożyczki.

Pakiet ProviZdrowie

Zawarcie umowy ubezpieczenia

dzień 0.

14. dzień

Początek ochrony z tytułu pobytu w szpitalu z innych powodów niż NW oraz zdarzeń medycznych

1. dzień

Początek ochrony z tytułu nieszczęśliwych wypadków Początek ochrony z tytułu Pobytu na oddziale intensywnej opieki medycznej (OIOM/OIT)

Koniec ochrony ubezpieczen-
iowej

* Szczegółowe informacje znajdują się w OWU dla Klientów Providenta.

Ile kosztuje ubezpieczenie?

Pakiet

ProviZdrowie

42 zł

wysokość stawki
miesięcznej

Pakiet

ProviZdrowie Plus

66 zł

wysokość stawki
miesięcznej

(ochrona dla Ciebie i 1 osoby bliskiej, tj. dziecko, partner, małżonek albo rodzic)

i

Wysokość składki zależy od okresu ubezpieczenia, na jaki jest zawierana umowa ubezpieczenia, oraz wybranego ubezpieczenia i jest obliczana na podstawie powyższych stawek. Składka jest płatna jednorazowo w zależności od okresu ochrony ubezpieczeniowej.

Jak skorzystać
z ubezpieczenia?

Upewnij się, że zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową. Można to sprawdzić we Wnioskopolisie,
w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) albo dzwoniąc na infolinię UNIQA 22 599 95 22.

(Dokumenty do pobrania poniżej)

1

Wypełnij wniosek online
o wypłatę świadczenia
lub wypełnij wniosek papierowy, który znajduje się w Ogólnych
Warunkach Ubezpieczenia

(Dokument do pobrania poniżej)

chevron
2

Wyślij wniosek oraz
niezbędne dokumenty

do: UNIQA TU S.A, ul.
Chłodna 51, 00-867
Warszawa, z dopiskiem:
Obszar Bancassurance.

(Nie dotyczy wniosku online)

chevron
3

Po rozpatrzeniu wniosku
UNIQA podejmie decyzję
dotyczącą świadczenia.

i

Chcesz skorzystać ze świadczeń assistance medycznego?
Zadzwoń pod numer 22 575 95 97
(Całodobowa infolinia medyczna 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Informacja dotycząca
agenta ubezpieczeniowego

  1. Agent ubezpieczeniowy Provident Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4a (00-189), dalej: Provident Polska

  2. Provident Polska działa jako agent ubezpieczeniowy i wykonuje czynności agencyjne na rzecz i w imieniu następujących zakładów ubezpieczeń:

    1. UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;

    2. UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie (00-867), ul. Chłodna 51;

    3. Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162.

  3. Provident Polska wpisany jest do rejestru agentów pod numerem 11235060/A. Rejestr dostępny jest na stronie internetowej pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/. Wpis do rejestru agentów można sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Komisji Nadzoru Finansowego pod adres https://rpu.knf.gov.pl/ i wpisując wymagane dane, tj. numer wpisu oraz nazwę agenta.



  4. W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia, na podstawie zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń umów agencyjnych Provident Polska otrzymuje od ww. zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie na zasadach określonych w umowie agencyjnej, którego otrzymanie uzależnione jest od wskaźników wskazanych w umowie agencyjnej.

  5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i wniesienia skargi oraz możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w sposób określony właściwymi przepisami prawa, między innymi poprzez:


    1. podjęcie próby rozstrzygnięcia ewentualnego sporu w drodze mediacji do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta lub organizacji konsumenckich, w tym Federacji Konsumentów (poprzez zwrócenie się do tych podmiotów z wnioskiem o podjęcie postępowania mediacyjnego);

    2. skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (zgodnie z art. 36 lub 37 ustawy o Inspekcji Handlowej) poprzez przesłanie wniosku do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej w postaci i na adres wskazany na stronie internetowej wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej;

    3. wystąpienie z wnioskiem do Rzecznika Finansowego w celu rozpatrzenia sprawy lub przeprowadzenia postępowania polubownego zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.


    lub w sposób wskazany przez Towarzystwo w umowie ubezpieczenia zawieranej z Klientem.



    Reklamacje można składać w następujący sposób:

    1. w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.:

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 22 599 95 22 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo osobiście podczas wizyty w jednostce odpowiednio UNIQA TU S.A. lub UNIQA TUnŻ S.A.;

      2. w formie elektronicznej poprzez formularz na stronie uniqa.pl/reklamacje;

      3. w formie pisemnej – osobiście w siedzibie odpowiednio UNIQA TU S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa lub UNIQA TUnŻ S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa albo drogą pocztową na ten adres, z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie. 1) ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      4. ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      5. w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      6. w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

    2. w zakresie związanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 501 61 00 ((koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      2. ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce COMPENSY obsługującej klientów – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna; w postaci elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@compensa.pl – tylko jeśli reklamację składa osoba fizyczna;

      3. w formie pisemnej – osobiście w jednostce COMPENSY obsługującej klientów albo drogą pocztową na adres: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa.

    3. w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi klient ma prawo składać bezpośrednio u agenta ubezpieczeniowego:

      1. ustnie – telefonicznie pod numerem 22 320 49 55 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);

      2. w postaci elektronicznej na adres e-mail: bok@provident.pl;

      3. w formie pisemnej – drogą pocztową na adres Provident Polska S.A. ul. Inflancka 4a, 00-189 Warszawa.

  6. Provident Polska nie posiada akcji ani udziałów żadnego zakładu ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu ani też żaden zakład ubezpieczeń nie posiada akcji/ udziałów Provident Polska uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu/ zgromadzeniu wspólników.

Informacja dotycząca agenta ubezpieczeniowego Informacja dotycząca agenta ubezpieczeniowego

Jak się ubezpieczyć?
To proste!

phone

Skontaktuj się ze swoim Doradcą Klienta

callcenter

Skontaktuj się z naszą Infolinią: 600 400 118

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora