Krajowa Instytucja Płatnicza

Co oferujemy?

  • Kartę kredytową z odnawialnym limitem kredytowym nawet do 10 000 zł
  • Natychmiastową wypłatę w gotówce nawet całego limitu kredytowego karty w czasie wizyty naszego Doradcy od razu w dniu zawarcia umowy1
  • Wygodną formę obsługi zadłużenia dzięki comiesięcznym spłatom minimalnym
  • Możliwość używania karty i korzystania z limitu kredytowego w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • Wypłatę gotówki w bankomatach1
  • Pobieranie opłat tylko za okres kiedy wykorzystywane są środki z rachunku karty

Co zyskujesz?

  • Nowoczesne narzędzie płatniczo-kredytowe w postaci karty kredytowej Provi Smart wydawanej we współpracy z firmą Mastercard
  • Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure - większe bezpieczeństwo w czasie dokonywania zakupów w sklepach online dzięki jednorazowym kodom weryfikacyjnym sms, zapewniającym że to posiadacz karty dokonuje płatności w Internecie
  • Dostęp do usługi chargeback Mastercard - posiadacz karty ma prawo dzięki usłudze Mastercard ubiegać się o zwrot kwoty płatności dokonanej kartą Provi Smart w przypadku nieotrzymania zakupionego towaru lub usługi
  • Pierwsza wypłata w gotówce do wysokości całego przyznanego limitu kredytowego w czasie wizyty naszego Doradcy w dniu zawarcia umowy1
  • Spłacone środki można ponownie wykorzystać dokonując transakcji
  • Możliwość płatności bezgotówkowych w Internecie
  • Indywidualną obsługę Doradcy Klienta kiedy tego potrzebujesz
  • Łatwość obsługi swoich zobowiązań: spłaty przelewem lub w czasie wizyty Doradcy
  • Spłacanie każdej transakcji w 11 miesięcznych spłatach, których wysokość jest podana na comiesięcznym zestawieniu transakcji przesyłanych na adres email Klienta
  • Dostęp do informacji o transakcjach płatniczych, o kwotach i terminach spłat poprzez Infolinię oraz na przesyłanych co miesiąc zestawieniach operacji

 

Przykładowy schemat jak działa karta Provi Smart

1 opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę? Jak najszybciej to zgłoś.

Jak możesz zablokować kartę:

Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 21:00
i w soboty od 9:00 do 17:00
przez Infolinię Centrum Obsługi Klienta
600 400 150 (koszt połączenia według taryfy operatora)

W pozostałych godzinach przez SMS.
Wyślij SMS na numer 573 503 073
o treści: Blokada.numertelefonu.data urodzenia
(w formacie dzień-miesiąc-rok)

Co dalej?

Karta zostaje zablokowana a Ty otrzymasz SMS z potwierdzeniem zablokowania karty.
Następnego dnia roboczego Konsultant Centrum Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą,
aby potwierdzić złożenie dyspozycji zablokowania karty.
Jeśli potwierdzisz jej złożenie Karta zostanie trwale zablokowana (zastrzeżona).

Jak otrzymam nową kartę?

Konsultant Centrum Obsługi Klienta w trakcie rozmowy zamówi dla Ciebie nową Kartę.