W SMS-ach i mailach z przypomnieniem o terminie spłaty należności została aktywowana możliwość płatności poprzez kliknięcie w link. Po zidentyfikowaniu pożyczki nastąpi przekierowanie do strony „Przelewy 24”.

Jeśli w naszej bazie danych nie ma adresu e-mail, Klient proszony jest o podanie adresu e-mail oraz wyrażenie zgody na jego udostępnienie przez PayPro do Provident w celu kontaktu wynikającego z zawartej umowy.
Po wpisaniu adresu e-mail, zaznaczeniu zgody oraz wybraniu opcji „Prześlij dane” nastąpi przekierowanie do ekranu Szczegóły płatności, na którym należy wybrać opcję „Zapłać”.

Po wybraniu opcji zapłać Klient trafia na stronę, która umożliwia mu wybór banku lub innej metody płatności, jak np. „blik”.
Po wybraniu banku następuje przekierowanie na stronę bankowości internetowej, na której można dokonać transakcji jak przy standardowych płatnościach on-line. Wyświetla się tam zdefiniowana strona uzupełniona o dane przelewowe niezbędne do dokonania płatności.

Przelew jest wykonywany na rachunek techniczny „Przelewy 24”, a następnie wpłata zostaje przekierowana na specjalny rachunek do spłaty pożyczki Klienta.
Zachęcamy
do korzystania
z nowej i wygodnej
formy płatności!



Pozdrawiamy
Departament Rozwoju
Sprzedaży
i Zarządzania Wynikiem
Provident Polska