Współpraca z nami
daje szansę na:
Spłatę zaległości na
dogodnych warunkach
Uniknięcie dodatkowych
kosztów np. odsetek
Budowanie pozytywnej
historii kredytowej
Otrzymanie kolejnej
oferty pożyczki
Uniknięcie
wypowiedzenia umowy i
przekazania jej do
obsługi windykacyjnej
Pytania i odpowiedzi
Dlaczego podczas rozmowy telefonicznej Pracownicy Provident Polska SA proszą mnie o podanie nr PESEL lub daty urodzenia?
Dbamy o bezpieczeństwo danych naszych Klientów, dlatego musimy potwierdzić tożsamość osoby, z którą rozmawiamy. Musimy mieć pewność, że rozmawiamy z osobą, której sprawa dotyczy a nie osobą do tego nieuprawnioną.
Mam problem z terminową wpłatą moich rat, kto w związku z tym może się ze mną kontaktować?
W sprawie płatności mogą się z Panem/Panią kontaktować nasi pracownicy terenowi w miejscu zamieszkania lub konsultanci Centrum Odzyskiwania Należności. Wszystkim pracownikom zależy na tym, abyśmy doszli do porozumienia i wspólnie ustalili dogodne warunki spłaty.
Do mojego domu przyszedł Kierownik Terenowy ds. Odzyskiwania Należności. Czy jest to pracownik Provident Polska SA?
Tak. Kierownik Terenowy ds. Odzyskiwania Należności jest pracownikiem Provident Polska SA, co potwierdza dokument pełnomocnictwa, który posiada przy sobie w trakcie wizyt. Może on kontaktować się z Klientami Provident w celu odzyskania należności. Kierownik może kontaktować się z Klientem telefonicznie bądź w jego miejscu zamieszkania. Kierownik ma możliwość negocjowania spłaty zadłużenia, ustalania harmonogramu spłaty na podstawie obowiązujących w firmie Provident Polska SA procedur i standardów. Kierownik ds. Odzyskiwania Należności ma możliwość odbioru pieniędzy w gotówce.
Czy firma Provident Polska SA może umieścić moje dane osobowe, informacje na temat udzielonej pożyczki w BIK (Biurze Informacji Kredytowej)?
Tak. Jednak w przypadku instytucji finansowych spoza sektora bankowego wymagana jest zgoda Klienta na przekazywanie jego danych osobowych oraz historii spłaty pożyczki. Jednak w sytuacji kiedy Klient NIE SPŁACI SWOICH ZOBOWIĄZAŃ TERMINOWO, a opóźnienie przekroczyło 60 dni (i upłynęło 30 dni od poinformowania Klienta przez Provident Polska SA o tym opóźnieniu oraz o zamiarze przetwarzania danych Klienta bez jego zgody) wówczas Provident Polska SA ma prawo przekazać dane do BIK. Dane mogą być przetwarzane przez okres 5 lat od spłaty pożyczki.
Czy moje dane mogą zostać przekazane do BIK jeżeli nie wyraziłem na to zgody?
Tak. W sytuacji, kiedy Klient NIE SPŁACI SWOICH ZOBOWIĄZAŃ TERMINOWO, a opóźnienie przekroczyło 60 dni (i upłynęło 30 dni od poinformowania Klienta przez Provident Polska SA o tym opóźnieniu oraz o zamiarze przetwarzania danych Klienta bez jego zgody) wówczas Provident ma prawo przekazać dane do BIK. Dane mogą być przetwarzane przez okres 5 lat od spłaty pożyczki.
Jakie dane Provident może przekazać do BIK?
Do BIK firma Provident Polska SA może przekazać: pełne dane osobowe Klienta, dane dotyczące pożyczki, informacje dotyczące spłacania pożyczki, zgodę na przetwarzanie danych klienta w BIK. Zgoda klienta nie będzie wymagana w sytuacji, kiedy klient nie spłacał swoich zobowiązań terminowo, a opóźnienie przekroczyło 60 dni i upłynęło 30 dni od poinformowania Klienta przez Provident Polska SA o tym opóźnieniu oraz o zamiarze przetwarzania danych Klienta w BIK bez jego zgody.
Czy jest możliwość spłaty zaległości w ratach?
W Centrum Odzyskiwania Należności podchodzimy do każdego Klienta indywidualnie. Dlatego zachęcamy do kontaktu pod numerem telefonu 600 400 172 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości dogodnej spłaty zadłużenia.
W jaki sposób mogę pozyskać numer konta do wpłat?
Numer rachunku bankowego znajduje się na umowie pożyczki. Można go również pozyskać kontaktując się z infolinią pod numerem telefonu 600 200 200 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-:17:00.
W jaki sposób mogę skorzystać z zawieszenia raty?
Jeśli umowa zawiera usługę Okresowa Przerwa w spłacie, Klient może uruchomić ją kontaktując się osobiście lub telefonicznie ze swoim Doradcą Klienta albo z infolinią pod numerem telefonu 600 200 200 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-17:00. Warunki skorzystania z usługi Okresowa Przerwa w spłacie uzależnione są od rodzaju pożyczki i szczegółowo opisane w umowie.
W jaki sposób mogę ubiegać się o nową pożyczkę?
W sprawie nowej pożyczki można kontaktować się ze swoim Doradcą Klienta, infolinią Provident pod numerem telefonu 600 200 200 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub wypełniając wniosek o pożyczkę na stronie www.provident.pl
W jaki sposób mogę płacić raty pożyczki?
Należność można uregulować :
Podczas wizyty Doradcy Klienta lub korzystając z narzędzi elektronicznych:- Pay by Link
Po kliknięciu w link Klient zostanie przekierowany do płatności przelewy24. Podstawi się numer rachunku, a także kwota do wpłaty. Dzięki temu nasi Klienci nie tracą czasu na wypełnianie danych tak jak w klasycznym przelewie. Natomiast my odnotujemy płatność już po 2 godzinach. -
Przelew elektroniczny
Klient na umowie bądź w piśmie otrzymuje numer konta bankowego, na który powinien wpłacać raty pożyczki. Może to zrobić zlecając przelew ze swojego konta bankowego na wskazany rachunek.
- Nadanie polecenia przelewu na poczcie lub w banku
Jest to klasyczna forma uregulowania należności przez Klienta poprzez wypełnienie polecenia przelewu i nadanie go w placówce banku lub na poczcie.
Kontakt
Chcesz porozmawiać z Centrum Odzyskiwania Należności? 600 400 172
w godz.: pn.–pt. 8:00 – 20:00 |
sob. 9:00–15:00
(koszt usługi według taryfy operatora)
Możesz się z nami skontaktować także przez komunikator:
- WhatsApp (dodaj numer 600 400 172 do swoich kontaktów, utwórz grupę i pisz do nas)