Jak usunąć konto w aplikacji ProviGo?

 

Aby usunąć dane związane z instalacją aplikacji na wszystkich Twoich urządzeniach:

 

  1. Napisz mejl na adres: bok@provident.pl.
  2. W tytule wiadomości wpisz „Prośba o usunięcie konta ProviGo”.
  3. W treści wiadomości podaj swój numer PESEL.

Aby usunąć dane związane z instalacją aplikacji jedynie na urządzeniu, z którego w tej chwili korzystasz:

 

  1. W aplikacji ProviGo wejdź w Ustawienia (ikona zębatki na stronie startowej po zalogowaniu):
  2. W menu wybierz „O aplikacji”.
  3. Wciśnij przycisk „Resetuj aplikację”.
  4. Potwierdź przyciskiem „Kontynuuj”.


Usunięcie konta ProviGo nie jest równoznaczne z pełnym usunięciem Twoich danych, przetwarzanych przez Provident Polska S.A. w związku z zawartą umową o kredyt konsumencki.