Jak usunąć konto w aplikacji ProviGo?
Aby usunąć dane związane z instalacją aplikacji na wszystkich Twoich urządzeniach:
- Napisz mejl na adres: bok@provident.pl.
- W tytule wiadomości wpisz „Prośba o usunięcie konta ProviGo”.
- W treści wiadomości podaj swój numer PESEL.
Aby usunąć dane związane z instalacją aplikacji jedynie na urządzeniu, z którego w tej chwili korzystasz:
- W aplikacji ProviGo wejdź w Ustawienia (ikona zębatki na stronie startowej po zalogowaniu):
- W menu wybierz „O aplikacji”.
- Wciśnij przycisk „Resetuj aplikację”.
- Potwierdź przyciskiem „Kontynuuj”.
Usunięcie konta ProviGo nie jest równoznaczne z pełnym usunięciem Twoich danych, przetwarzanych przez Provident Polska S.A. w związku z zawartą umową o kredyt konsumencki.