Pożyczka i karta

Wygodnie zarządzaj swoją pożyczką lub kartą kredytową. Nadasz kod PIN do karty Provi Smart oraz jednym kliknięciem sprawdzisz aktualne saldo, datę najbliższej wpłaty i wszystkie inne dane dotyczące Twoich produktów w Providencie.

Ubezpieczenie

Sprawdź, co przysługuje Ci w ramach ubezpieczenia. Korzystaj z usług medycznych i odbieraj świadczenia.

Oferta

Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy. Dzięki aplikacji najszybciej dotrzesz do promocji i dodatkowych ofert.

Aplikacja ProviGo
– poznaj korzyści!

Prosto

Korzystanie z aplikacji jest naprawdę proste. Kilka kliknięć dzieli Cię od wygodnego i bezpiecznego zarządzania online produktami Providenta. W razie potrzeby pomoże Ci Doradca Klienta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na ekranie swojego telefonu.

Sprawnie

W aplikacji znajdziesz aktualne dane kontaktowe do Doradcy Klienta i Kierownika. Jeśli Doradca nie będzie dostępny, aplikacja poinformuje Cię o zastępstwie.

Szybko

Aplikacja zajmuje niewiele miejsca w pamięci telefonu. Działa sprawnie nawet na starszych modelach.

Bezpiecznie

Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne. Dane są szyfrowane i zabezpieczone kodem PIN do aplikacji ProviGo, który ustawiasz przy pierwszym uruchomieniu. Tylko Ty masz dostęp do swojego konta.

Jak zacząć korzystać?

Krok 1

Uruchom sklep z aplikacjami na swoim telefonie i wpisz w wyszukiwarce frazę „ProviGo”. Po zainstalowaniu aplikacji wymagana będzie jednorazowa aktywacja. Możesz ją przeprowadzić na dwa sposoby: "Samodzielnie" lub "z Doradcą Klienta". Opcja ”Z Doradcą Klienta” daje Ci dostęp do pełnej wersji aplikacji z pełnym zakresem funkcji (jak np. nadawanie PIN/e-PIN do karty Provi Smart). Opcja „Samodzielnie” umożliwia dostęp do podstawowych funkcji ProviGo, ale niektóre funkcje (jak np. nadawanie PIN/e-PIN do karty Provi Smart) będą wymagały aktywacji aplikacji „Z Doradcą”.

rozwiń
Krok 2

Do aktywacji będzie potrzebny Twój numer PESEL oraz numer umowy. Jeśli wszystkie dane będą się zgadzały otrzymasz SMS z kodem, który należy wpisać i przejść dalej.

rozwiń
Krok 3

W kolejnym kroku nadaj czterocyfrowy kod PIN, którym od tej pory będziesz się logować do aplikacji ProviGo. Powtórz kod PIN. Mozesz też włączyć logowanie odciskiem palca, jeśli pozwala na to Twoje urządzenie. Po pomyślnej aktywacji, jeżeli Twoja pożyczka jest już w systemie, wyświetli się ekran startowy z krótkim przewodnikiem. Jeśli umowa jeszcze nie trafiła do systemu, to zostanie wyświetlony ekran oczekiwania.

rozwiń
Etapy aktywacji:
1
Zaakceptuj Regulamin oraz Politykę prywatności
2
Kliknij „Rozpocznij aktywację”
3
Wybierz sposób „Samodzielnie”
4
Podaj Twój numer PESEL
5
Wpisz numer umowy
6
Poczekaj na SMS z kodem, wpisz go i kliknij „Kontynuuj”
7
Nadaj kod PIN i powtórz go
8
Jeśli masz taką możliwość – włącz logowanie odciskiem palca
9
Świetnie, aktywowałeś aplikację! Możesz zacząć korzystać z ProviGo
1
2
3
Etapy aktywacji:
1
Zaakceptuj regulamin oraz zgodę marketingową
2
Kliknij „Rozpocznij aktywację”
3
Wybierz sposób „Samodzielnie”
4
Podaj Twój numer PESEL
5
Wybierz i wpisz jedną z trzech danych
6
Poczekaj na SMS z kodem, wpisz go i kliknij „Kontynuuj”
7
Nadaj kod PIN i powtórz go.
8
Świetnie, aktywowałeś aplikację!
9
Możesz zacząć korzystać z ProviGo

Pytania
i odpowiedzi

Do czego służy aplikacja ProviGo?

Dzięki aplikacji masz możliwość:

  • zarządzania produktami Provident,
  • wglądu do posiadanych pakietów ubezpieczeniowych,
  • wnioskowania o Przerwę w spłacie,
  • zapoznania się z aktualną ofertą produktową,
  • szybkiego kontaktu z Doradcą, oraz Kierownikiem.

Na jakich telefonach działa aplikacja ProviGo?

Aplikacja działa na telefonach z oprogramowaniem Android (wersja 6.0 i nowsze) oraz iOS (wersja 11 i nowsze).

Jak aktywować aplikację ProviGo?

Aplikację możesz aktywować wyłącznie mając dostęp do Internetu, po uprzednim zainstalowaniu jej z oficjalnego sklepu z aplikacjami w Twoim telefonie. Aktywację można przeprowadzić na dwa sposoby:

  • ”z Doradcą Klienta” (wymagane będzie jedynie przekazanie kodu Doradcy) – ta opcja daje Ci dostęp do pełnej wersji aplikacji z pełnym zakresem funkcji (jak np. nadawanie PIN/e-PIN do karty Provi Smart),
  • „Samodzielnie” (wymagane podanie swoich danych identyfikacyjnych) – ta opcja umożliwia dostęp do podstawowych funkcji ProviGo, ale niektóre funkcje (jak np. nadawanie PIN/e-PIN do karty Provi Smart) będą wymagały aktywacji aplikacji „Z Doradcą”.

Ostatnim krokiem aktywacji jest nadanie osobistego PIN-u, zabezpieczającego dostęp do aplikacji.

Kto może korzystać z aplikacji ProviGo?

  • Klienci, którzy posiadają kartę Provi Smart , pożyczkę Provident lub pożyczkę online mają możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji,
  • osoby, które nie posiadają / posiadali produktów w Providencie mogą zapoznać się z aktualną ofertą produktową Provident Polska poprzez dostępny w aplikacji formularz zgłoszeniowy.

Skąd można pobrać aplikację ProviGo?

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play dla telefonów z systemem Android oraz ze sklepu AppStore dla telefonów z systemem iOS.

Ile kosztuje aplikacja ProviGo?

Aplikacja ProviGo jest darmowa.

Czy z aplikacji ProviGo mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia?

Ponieważ produkty Provident są dostępne od ukończenia 18 roku życia, z aplikacji mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie.

Jakimi produktami Providenta mogę zarządzać w aplikacji ProviGo?

W aplikacji ProviGo Klient ma dostęp do:

  • pożyczek i kart kredytowych - obecnie spłacanych, jak również zamkniętych, które zostały spłacone do 6 miesięcy wstecz od aktualnej daty,
  • ubezpieczeń – aktywnych oraz tych, które wygasły.

Czy mogę w swojej aplikacji ProviGo zobaczyć produkt należący do członka rodziny?

Nie. Aplikacja ProviGo przeznaczona jest do obsługi produktów tylko jednego Klienta, który jest zalogowany do aplikacji. Nie ma możliwości pokazywania produktów innych Klientów.

Czy poprzez aplikację ProviGo mogę spłacać ratę pożyczki/kwotę minimalną dla karty kredytowej?

Nie – aplikacja nie umożliwia przeprowadzania płatności. Zgodnie z zawartą umową płatności można dokonywać u Doradcy Klienta bądź przelewem na konto.

Zmieniam numer telefonu/kartę SIM w smartfonie. Co się stanie z aplikacją ProviGo?

Aplikacja będzie wciąż działać, ale prosimy pamiętać o aktualizacji numeru telefonu w bazie danych Provident.

Czy dostęp do mojej aplikacji ProviGo jest zabezpieczony?

Tak, w procesie aktywacji wymagane jest nadanie czterocyfrowego kodu PIN, którym trzeba będzie każdorazowo wpisać, aby zalogować się do aplikacji. Możesz też włączyć logowanie odciskiem palca, jeśli pozwala na to Twoje urządzenie.

Czy mogę wnioskować o ubezpieczenie w aplikacji ProviGo?

Nie, obecnie aplikacja pokazuje aktualne i szczegółowe informacje na temat oferowanych ubezpieczeń. Natomiast zakup ubezpieczenia poprzez aplikację nie jest możliwy.

Jeśli wpłacę ratę pożyczki – jak szybko otrzymam potwierdzenie w aplikacji ProviGo?

W przypadku spłaty raty u Doradcy – potwierdzenie pojawi się w aplikacji tego samego dnia. Natomiast w przypadku spłaty raty przelewem, potwierdzenie może pojawić się z kilkudniowym opóźnieniem.

Jeśli spłacę kwotę minimalną wymaganą dla karty kredytowej – jak szybko otrzymam potwierdzenie w aplikacji ProviGo?

W przypadku spłaty kwoty minimalnej przelewem, potwierdzenie może pojawić się z kilkudniowym opóźnieniem. Natomiast w przypadku spłaty u Doradcy – potwierdzenie pojawi się w aplikacji tego samego dnia.

Czy mogę prosić Doradcę o pomoc w zainstalowaniu aplikacji?

Tak, Doradca Klienta pomoże w zainstalowaniu aplikacji. W razie potrzeby zapraszamy również do kontaktu z Infolinią 600 400 150 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Czy warto korzystać z aplikacji ProviGo po spłacie pożyczki/karty kredytowej?

Tak, aplikacja ProviGo będzie wciąż doskonałym źródłem informacji o spłaconych produktach oraz o pakietach ubezpieczeniowych i bieżących ofertach produktowych skierowanych do Klienta.

Czy mogę wnioskować o nową ofertę poprzez aplikację ProviGo?

ProviGo pozwala na zapoznanie się z pełną ofertą produktową oraz wysłanie prośby o kontakt w sprawie pozyskania szczegółów oferty.

Czy aplikacja będzie mnie śledzić?

Nie, aplikacja ProviGo nie zbiera żadnych danych dotyczących lokalizacji Użytkownika.

Czy aplikacja jest bezpieczna dla mojego telefonu?

Tak, aplikacja ProviGo została stworzona z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, co potwierdziły wykonane testy.

Czy gdy zgubię telefon to ktoś będzie mógł podejrzeć moje produkty w Providencie?

Dostęp do tych informacji zabezpieczony jest w aplikacji kodem PIN. Kod ten nadawany jest samodzielnie przez Użytkownika podczas aktywacji Powinien być znany wyłącznie Klientowi. Możliwe jest również włączenie logowania odciskiem palca, jeśli pozwala na to dane urządzenie. Dodatkowo zachęcamy do postępowania zgodnie z zasadami bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych, np.:

  • systematycznego aktualizowania aplikacji i systemu operacyjnego,
  • stosowania blokady ekranu zabezpieczeniami biometrycznymi, kodem PIN lub hasłem,
  • nieudostępniania kodu PIN do aplikacji i do telefonu osobom trzecim.

Więcej porad na temat bezpiecznego korzystania z internetu znaleźć można w materiale UKE: Poradnik.

Czy mogę zainstalować aplikację ProviGo również na tablecie?

Tak. Aplikacja ProviGo została stworzona przede wszystkim z myślą o telefonach komórkowych typu smartfon. Jednak można z niej korzystać również na niektórych tabletach.

Czy mogę aktywować aplikację ProviGo na kilku urządzeniach?

ProviGo możesz używać tylko na jednym urządzeniu. Jeżeli aktywujesz aplikację na kolejnym, aplikacja na pierwotnym urządzeniu zostanie automatycznie wyrejestrowana.

POKAŻ KOLEJNE

Masz pytania?

Skontaktuj się ze swoim

Doradcą Klienta

Zadzwoń pod nasz numer infolinii

600 400 150

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

Dokumenty do pobrania