Najczęściej zadawane pytania

1
Co to jest Pożyczka w Gotówce?
2
Co to jest Pożyczka na Konto?
3
Co zrobić w przypadku kiedy nie mogę spłacić raty w terminie?
4
Czy mam możliwość wcześniejszej spłaty?
5
Czy mogę uzyskać pożyczkę, choć wcześniej odmówiono mi pożyczki w banku lub w przypadku, gdy zostałem wpisany do rejestru dłużników np. BIK?
6
Na czym polega „Elastyczny Plan Spłat”?
7
Czy są jakieś dodatkowe opłaty oprócz tych zawartych w umowie?
8
Co charakteryzuje ofertę Provident Polska?
9
Co to jest Okresowa Przerwa w Spłacie?
10
Dlaczego powinienem wybrać Providenta?
11
Duże banki mają swoje oddziały w całej Polsce, dlaczego Provident ich nie ma?
12
Jak złożyć wniosek o pożyczkę?
13
Jaka jest Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania pożyczki (RRSO)?
14
Jaką sumę mogę pożyczyć?
15
Jakie dokumenty są wymagane przy składaniu wniosku o pożyczkę?
16
Jakie są główne różnice pomiędzy pożyczką a kredytem?
17
Jakie będą koszty mojej pożyczki?
18
Jakie są warunki skorzystania z oferty?
19
Kiedy muszę zacząć spłacać swoją pożyczkę?
20
Na co Klienci przeznaczają pożyczkę zaciągniętą w Providencie?
21
Na jakich zasadach Provident udziela pożyczek?
22
Czy i na jakich zasadach można odstąpić od umowy pożyczki?
23
Na czym polega Gwarancja Zniesienia Obowiązku Spłaty?
24
W jaki sposób mogę złożyć reklamację lub sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych?
25
Znajoma powiedziała mi, że nie jest pewna Providenta, bo to taka trochę nietypowa instytucja finansowa. Co o tym sądzić?
26
Czy moje dane są bezpieczne?
27
Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?
28
Co jeśli nie otrzymałem umowy o pożyczkę?
29
Zapomniałem hasła. Co teraz?
30
Czy mogę wystąpić o przyznanie pożyczki w Provident, jeśli mam już inną pożyczkę do spłacenia?
31
Kto może wystąpić o Pożyczkę przez Internet?
32
Dlaczego mój wniosek o Pożyczkę przez Internet został odrzucony?
33
Nie mam telefonu komórkowego – czy mogę złożyć wniosek o Pożyczkę przez Internet?
34
Czy mogę wystąpić o kolejną Pożyczkę przez Internet, jeszcze przed spłatą poprzedniej?
35
Czy mogę otrzymać więcej niż jedną Pożyczkę przez Internet?
36
Czy Pożyczka przez Internet może wpłynąć na mój rachunek w weekend?
37
Jak mam potwierdzić swój rachunek bankowy aplikując o Pożyczkę przez Internet?
38
Czym jest szybka weryfikacja? 
39
Czym jest usługa AIS?
40
Czy szybka weryfikacja jest bezpieczna?
41
Czym zajmuje się firma AIS Gateway?
42
Jak skontaktować się z firmą AIS Gateway?
43
Jestem już po procesie aplikowania i weryfikacji. Kiedy wpłyną pieniądze?
44
A jeżeli rachunek bankowy, którego chcę użyć nie należy do mnie?
45
Jakie konkretnie dane pobierzecie?
46
Jakie dane będą potrzebne do wykonania weryfikacji?
47
Którego rachunku mam użyć do przesłania 1 zł w procesie weryfikacji?
48
Dlaczego mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
49
Dlaczego mam zapłacić 1 złotówkę?
50
Czy mogę spłacić całkowicie Pożyczkę przez Internet wcześniej?
51
Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?
52
Jak sprawdzić całkowitą kwotę do zapłaty Pożyczki przez Internet jaką będę musiał uregulować?
53
Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas Pożyczki przez Internet?
54
Gdzie mogę sprawdzić status Pożyczki przez Internet?
55
Czy otrzymam podpisany egzemplarz swojej umowy Pożyczki przez Internet?
56
Czy mogę się ubiegać o przesunięcie terminu spłaty Pożyczki przez Internet?
57
Czy mogę spłacić ratę przed terminem wynikającym z harmonogramu?
58
Czy mogę zmienić wcześniej zadeklarowany termin spłaty?
59
Czy sprawdzicie moją osobę w rejestrze dłużników?
60
Jak mam wybrać ofertę Pożyczki przez Internet?
61
Jak mam określić kwotę pożyczki i termin jej spłaty?
62
Ile mogę pożyczyć?
63
Jestem nowym klientem. Jak mam sprawdzić ile mogę pożyczyć?
64
Czy składam wniosek jedynie online?
65
Jakie dokumenty mam przygotować, aby złożyć aplikację?
66
Dlaczego warunkiem złożenia wniosku jest posiadanie telefonu komórkowego?
67
Jak mogę się z Wami skontaktować?
68
Procedura składania wniosku już za mną. Kiedy poznam Waszą decyzję?
69
Gdzie znajdę listę banków, na które mogę otrzymać Pożyczkę przez Internet?
70
Czy muszę podawać nazwę pracodawcy?
71
Czy będziecie kontaktować się z pracodawcą aby zweryfikować moje zatrudnienie?
72
Dlaczego Provident Polska SA sprawdza, czy mój numer PESEL jest zastrzeżony?
73
Co oznacza, że mój numer PESEL jest zastrzeżony?
74
Czy mogę otrzymać pożyczkę, gdy mój PESEL jest zastrzeżony?
75
Czy jeśli cofnę zastrzeżenie numeru PESEL to mogę go ponownie zastrzec?
76
Jak mogę cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?