Najczęściej zadawane pytania
1 |
Co to jest Pożyczka w Gotówce?
|
2 |
Co to jest Pożyczka na Konto?
|
3 |
Co zrobić w przypadku kiedy nie mogę spłacić raty w terminie?
|
4 |
Czy mam możliwość wcześniejszej spłaty?
|
5 |
Czy mogę uzyskać pożyczkę, choć wcześniej odmówiono mi pożyczki w banku lub w przypadku, gdy zostałem wpisany do rejestru dłużników np. BIK?
|
6 |
Na czym polega „Elastyczny Plan Spłat”?
|
7 |
Czy są jakieś dodatkowe opłaty oprócz tych zawartych w umowie?
|
8 |
Co charakteryzuje ofertę Provident Polska?
|
9 |
Co to jest Okresowa Przerwa w Spłacie?
|
10 |
Dlaczego powinienem wybrać Providenta?
|
11 |
Duże banki mają swoje oddziały w całej Polsce, dlaczego Provident ich nie ma?
|
12 |
Jak złożyć wniosek o pożyczkę?
|
13 |
Jaka jest Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania pożyczki (RRSO)?
|
14 |
Jaką sumę mogę pożyczyć?
|
15 |
Jakie dokumenty są wymagane przy składaniu wniosku o pożyczkę?
|
16 |
Jakie są główne różnice pomiędzy pożyczką a kredytem?
|
17 |
Jakie będą koszty mojej pożyczki?
|
18 |
Jakie są warunki skorzystania z oferty?
|
19 |
Kiedy muszę zacząć spłacać swoją pożyczkę?
|
20 |
Na co Klienci przeznaczają pożyczkę zaciągniętą w Providencie?
|
21 |
Na jakich zasadach Provident udziela pożyczek?
|
22 |
Czy i na jakich zasadach można odstąpić od umowy pożyczki?
|
23 |
Na czym polega Gwarancja Zniesienia Obowiązku Spłaty?
|
24 |
W jaki sposób mogę złożyć reklamację lub sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych?
|
25 |
Znajoma powiedziała mi, że nie jest pewna Providenta, bo to taka trochę nietypowa instytucja finansowa. Co o tym sądzić?
|
26 |
Czy moje dane są bezpieczne?
|
27 |
Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?
|
28 |
Co jeśli nie otrzymałem umowy o pożyczkę?
|
29 |
Zapomniałem hasła. Co teraz?
|
30 |
Czy mogę wystąpić o przyznanie pożyczki w Provident, jeśli mam już inną pożyczkę do spłacenia?
|
31 |
Kto może wystąpić o Pożyczkę przez Internet?
|
32 |
Dlaczego mój wniosek o Pożyczkę przez Internet został odrzucony?
|
33 |
Nie mam telefonu komórkowego – czy mogę złożyć wniosek o Pożyczkę przez Internet?
|
34 |
Czy mogę wystąpić o kolejną Pożyczkę przez Internet, jeszcze przed spłatą poprzedniej?
|
35 |
Czy mogę otrzymać więcej niż jedną Pożyczkę przez Internet?
|
36 |
Czy Pożyczka przez Internet może wpłynąć na mój rachunek w weekend?
|
37 |
Jak mam potwierdzić swój rachunek bankowy aplikując o Pożyczkę przez Internet?
|
38 |
Czym jest szybka weryfikacja?
|
39 |
Czym jest usługa AIS?
|
40 |
Czy szybka weryfikacja jest bezpieczna?
|
41 |
Czym zajmuje się firma AIS Gateway?
|
42 |
Jak skontaktować się z firmą AIS Gateway?
|
43 |
Jestem już po procesie aplikowania i weryfikacji. Kiedy wpłyną pieniądze?
|
44 |
A jeżeli rachunek bankowy, którego chcę użyć nie należy do mnie?
|
45 |
Jakie konkretnie dane pobierzecie?
|
46 |
Jakie dane będą potrzebne do wykonania weryfikacji?
|
47 |
Którego rachunku mam użyć do przesłania 1 zł w procesie weryfikacji?
|
48 |
Dlaczego mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
|
49 |
Dlaczego mam zapłacić 1 złotówkę?
|
50 |
Czy mogę spłacić całkowicie Pożyczkę przez Internet wcześniej?
|
51 |
Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?
|
52 |
Jak sprawdzić całkowitą kwotę do zapłaty Pożyczki przez Internet jaką będę musiał uregulować?
|
53 |
Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas Pożyczki przez Internet?
|
54 |
Gdzie mogę sprawdzić status Pożyczki przez Internet?
|
55 |
Czy otrzymam podpisany egzemplarz swojej umowy Pożyczki przez Internet?
|
56 |
Czy mogę się ubiegać o przesunięcie terminu spłaty Pożyczki przez Internet?
|
57 |
Czy mogę spłacić ratę przed terminem wynikającym z harmonogramu?
|
58 |
Czy mogę zmienić wcześniej zadeklarowany termin spłaty?
|
59 |
Czy sprawdzicie moją osobę w rejestrze dłużników?
|
60 |
Jak mam wybrać ofertę Pożyczki przez Internet?
|
61 |
Jak mam określić kwotę pożyczki i termin jej spłaty?
|
62 |
Ile mogę pożyczyć?
|
63 |
Jestem nowym klientem. Jak mam sprawdzić ile mogę pożyczyć?
|
64 |
Czy składam wniosek jedynie online?
|
65 |
Jakie dokumenty mam przygotować, aby złożyć aplikację?
|
66 |
Dlaczego warunkiem złożenia wniosku jest posiadanie telefonu komórkowego?
|
67 |
Jak mogę się z Wami skontaktować?
|
68 |
Procedura składania wniosku już za mną. Kiedy poznam Waszą decyzję?
|
69 |
Gdzie znajdę listę banków, na które mogę otrzymać Pożyczkę przez Internet?
|
70 |
Czy muszę podawać nazwę pracodawcy?
|
71 |
Czy będziecie kontaktować się z pracodawcą aby zweryfikować moje zatrudnienie?
|
72 |
Dlaczego Provident Polska SA sprawdza, czy mój numer PESEL jest zastrzeżony?
|
73 |
Co oznacza, że mój numer PESEL jest zastrzeżony?
|
74 |
Czy mogę otrzymać pożyczkę, gdy mój PESEL jest zastrzeżony?
|
75 |
Czy jeśli cofnę zastrzeżenie numeru PESEL to mogę go ponownie zastrzec?
|
76 |
Jak mogę cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?
|